czwartek, 23 lutego 2012

Sheema dzieci ; p

No sheema dzieciu czytający ten poszt.
Nie mam pomyszłu na postaa, a więc dzisiaj popisze czego się nauczyłam w gim xD
Ale fajne, bo to jensyyyk ... Francuski : )

Etes-vous un magicien? - Czy jesteś czarodziejem?
Quel est votre truc? - Jaka jest twoja sztuczka?
Aimez-vous la magie? M'apprendre Voulez-vous? - Czy podoba ci się magia? Nauczysz mnie?

To z mojego zeszytu : >>Fajnie, nie?


Mam dodatkowo francuski, a obowiązkowo anglika O.O
Anglik jutrooo :C
Nie lubię go, bo mamy teraz takie trudne tematy. Dwa w jednym :

Do you like shopping, boy? - Lubisz zakupy chłopcze?


To o zakupach itd. i jeszcze jeden :


Mine, yours, ours - When, where and with what the holidays? - Moje, twoje, nasze - Kiedy, gdzie i z czym na wakacje?


Masaakra. Ile z tego mamy przepytywania i sprawadzianóff ! O.O


Dobra bye, bye - idem siem uczyć! :C


By . Adusia Black

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz